Sonntag, 18. Januar 2015

Przyjaźń


Jeśli
miałbyś umrzeć przede pierwszy,
Spytaj
czy nie możesz wziąć mnie ze sobą.



Jeśli
miałbyś dożyć stu lat, chcę żyć o jeden dzień krócej,
żeby
nigdy nie musieć żyć bez Ciebie.

Prawdziwa
przyjaźń jest jak zdrowie,
nie jest
doceniana dopóki się jej nie straci

Prawdziwy
przyjaciel to ktoś
kto zostaje
przy Tobie wtedy, kiedy inni odchodzą.

Jeśli
w chwili śmierci możesz powiedzieć, że masz pięciu
przyjaciół
 to znaczy, że Twoje
życie było piękne.

Jeśli
wszyscy moi przyjaciele chcieliby skoczyć z mostu,
ja
nie skoczyłabym razem z nimi, lecz była na dole, żeby ich
złapać
Trzymaj swojego przyjaciela
obiema rękami

Ja będę
opierać się na Tobie
A Ty będziesz
opierać się na mnie
I wszystko będzie
dobrze.

Przyjaźń to jeden umysł,
umieszczony w dwóch ciałach

Nie
idź przede mną, może
nie będę nadążać za Tobą.
Nie
idź za mną, może nie będę umiała nas poprowadzić.
Idź
przy mnie i bądź przyjacielem, po prostu tutaj bądź

Każdy
słyszy, co mówisz.
Przyjaciele
słuchają, co masz do powiedzenia.
a
najlepsi przyjaciele usłyszą, czego nie powiedziałeś

Przyjaciel
to ktoś, kto zna melodię Twojego serca
i
może Ci ją zaśpiewać, kiedy Ty zapomnisz słów.

Wszyscy
wybieramy inne ścieżki w życiu,
ale
nieważne dokąd pójdziemy,
wszędzie
zabieramy ze sobą cząstkę drugiej osoby.

Nieznajomi
są po prostu przyjaciółmi, czekającymi na odkrycie.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen