Dienstag, 27. Januar 2015

Saga Zmierzch

Księżyc w nowiu:
  • Czas przemija nawet wtedy, kiedy wydaje się to niemożliwe. Nawet wtedy, kiedy rytmiczne drganie wskazówki sekundowej zegara wywołuje pulsujący ból. Czas przemija nierówno - raz rwie przed siebie, to znow niemiłosiernie się dłuży - ale mimo to przemija. Nawet mnie to dotyczy.
  • Świat skończył się już dawno - teraz znikło z powierzchni ziemi to, co udało mi się po tamtej katastrofie odbudować.
  • Wydawało mi się, że Jake pomaga mi leczyć stare rany, a przynajmniej swoją obecnością opatruje je, uśmierzając ból. Myliłam się. Potajemnie sam toczył moje serce. Moja dusza była podziurawiona niczym szwajcarski ser i nie mogłam się nadziwić, że jeszcze się nie rozpadła.
  • Jeśli mamy być razem, niebo mi nie potrzebne.
 Zacmienie:
  • Jak sie konczy jakis etap, zawsze ogarniaja czlowieka watpliwosci, czy dal z siebie wszystko.
  • Rozwiazanie sluszne, to nie zawsze rozwiazanie oczywiste. A czasami cos , co jednym wydaje sie sluszne, innych rani.
  • Cale moje jestestwo wzdraga sie teraz przed podejmowaniem dzialan, ktore moglyby wywolac u mnie podobny atak bolu.
  • Gdyby wszystko przepadlo, a on jeden pozostal, to i ja istnialabym nadal. Ale gdyby wszystko zostalo, a on zniknal, wszechswiat bylby dla mnie obcy i straszny, nie mialabym z nim nic po prostu wspolnego. - Wichrowe wzgorza Emily Jane Bronte
  • Nie moge zyc bez mego zycia! Nie moge zyc bez mojej duszy! - Wichrowe wzgorza Emily Jane Bronte
Przed Świtem:
  • Okres dzieciństwa nie trwa od momentu narodzin do chwili osiągnięcia pewnego wieku. Nie jest tak, że dziecko dorasta i odkłada na bok swoje dziecięce sprawy. Dzieciństwo to królestwo, w którym nikt nie umiera. - Edna St. Vincent Millay
  • Wieczory kawalerskie są dla tych, dla których małżeństwo wiąże się z utratą wolności.
  • Życie to jedno wielkie gówno, a potem się umiera.
  • Miłość jest luksusem, na który możesz sobie pozwolić dopiero wtedy, kiedy twoi wrogowie zostaną wyeliminowani. Do tego czasu, wszyscy, których kochasz, to zakładnicy, wysysający z ciebie odwagę i nie pozwalający ci podejmować rozsądnych decyzji. - Orson Scott Card Empire
  • To świadomość kształtuje byt.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen